Sunday, July 24, 2011

Amy Winehouse mati pada usia 27 tahun


Anak Gadis Ayahnya
  • London Perkhidmatan Ambulans dijumpai penyanyi di 15:54 tetapi gagal untuk menyelamatkan hidupnya
  • Polis menglasifikasikan kematian sebagai 'tidak dapat dijelaskan" 
  • Amy Winehouse telah ditemui mati di rumahnya di London.
 sumber : Associated Press

 sumber : Associated Press

sumber : Associated Press
Penyanyi Back To Blackdijumpai oleh perkhidmatan kecemasan pada 3:54 petang, menurut sumber, dan kematiannya dianggap sebagai 'tidak dapat dijelaskan' oleh pihak polis.

Dalam satu kenyataan, Polis Metropolitan berkata: "Polis telah dipanggil oleh Perkhidmatan Ambulans London ke alamat di Camden Square NW1 sejurus sebelum 16.05hrs hari ini, Sabtu 23 Julai, berikutan laporan seorang wanita ditemui mati.

Pegawai yang tiba menjumpai wanita yang berusia 27 tahun, yang telah diisytiharkan mati di tempat kejadian.
Pada peringkat awal ini, ia dianggap sebagai tidak dapat dijelaskan. '

Ia adalah tidak diketahui sama ada bapa Mitch Amy sebenarnya tahu tentang kematian anak perempuannya dan Sky News telah mengesahkan bahawa dia berada di atas kapal terbang ke New York untuk mengambil bahagian dalam pesta Jazz.

Winehouse telah dilihat bersama-sama Dionne Bromfield "goddaughter" beliau awal minggu ini, bagi persembahan Bromfield yang mengambil pentas di perayaan iTunes.

Beliau enggan menyertai, tetapi menyokong Bromfield yang berusia 14 tahun dengan beberapa pergerakan tarian sebelum menggesa orang ramai untuk membeli album baru Bromfield "Good For The Soul"

Menurut sumber,: 'Amy kelihatan 'staggered' di atas pentas dan meraih mikrofon untuk merayu kepada orang ramai untuk membeli album baru protegenya itu.'

Penampilan Winehouse di konsert itu datang selepas beliau membatalkan tour Eropahnya selepas prestasi buruk pada bulan Jun apabila dia tersandung di atas pentas di Belgrade dan memberi prestasi persembahan yang tidak keruan dan kelihatan sangat disorientated seolah-olah dirinya terkeluar dari realiti.



Berikutan konsert yang menyaksikan respons peminat-peminat marah dan video kejadian tersebut yang dipertontonkan kepada berjuta-juta peminat, dia terus membatalkan baki jelajahannya di Eropah .

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh jurucakap penyanyi bermasalah itu berkata bahawa Winehouse yang akan diberikan 'rehat selagi selama mana ia mengambil masa' untuk pulih.

Kenyataan itu berbunyi: 'Amy Winehouse menarik diri dari semua persembahan yang dijadualkan.
'Semua pihak yang terlibat ingin melakukan segala apa yang mereka boleh untuk membantu "dia kembali menjadi yang terbaik dan dia akan diberi cuti rehat yang panjang selama mana yang perlu untuk ini berlaku. '
Winehouse sedang dalam proses membuat album terbaru yang amat lama ditunggu-tunggu, susulan kejayaaan jualan multi-million Back To Black, untuk tiga tahun perturut.

Difahamkan Winehouse mempunyai kehidupan yang bermasalah dan pernah masuk ke pusat pemulihan bagi penagihan dadah dan alkohol.
Dalam temu bual pada tahun 2008, Janis ibunya berkata dia tidak terperanjat jika anak perempuannya meninggal dunia sebelum masanya .
Beliau berkata: 'Saya telah mengetahui untuk masa yang lama bahawa anak perempuan saya mempunyai masalah. Saya sedar anak perempuan saya boleh mati bila-bila masa sahaja, malah mungkin dalam masa setahun. Kami memerhatikannya seolah-olah membunuh diri sendiri, perlahan-lahan.'
'Saya telah bersedia menerima sebarangt berita tentang kematiaannya. Malah saya telah memaksa diri saya untuk bertanya dia mahu dikebumikan di tanah perkuburan yang mana. Kerana dadah akan lambat laun membunuhnya jika dia masih mengikut arah hidup sebegitu.'

'Saya melihat Heath Ledger dan Britney. Dia seperti mereka. Ia seperti menonton kemalangan kereta'.

sumber : http://www.dailymail.co.uk


No comments:

Post a Comment